Vážení zákazníci, ak hľadáte nejaký konkrétny tovar, alebo príslušenstvo, ktoré ste u nás nenašli, kontaktujte nás. Zabezpečíme aj položky, ktoré sme ešte nestihli pridať do ponuky.

Môžem svoju objednávku stornovať?

Áno, objednávku je možné stornovať, ale nie vo všetkých prípadoch (napríklad po odovzdaní tovaru dopravcovi). Bezplatné stornovanie objednávky akceptujeme len do potvrdenia objednávky z našej strany. Pre bližšie informácie o vašej objednávke nás prosím kontaktujte telefonicky +421 919 49 10 59 alebo emailom info@tolushop.sk

Môžem si obsah svojho nákupného košíka uložiť?

Náš eshop ma automatické ukladanie nákupného košíka aj pre neregistrovaných zákazníkov. Obsah košíka je ukladaní do cookies prehliadača s platnosťou 1 mesiac. Váš nákupný košík uvidíte tak ako pred opustením stránky.

Mám otázku ohľadom technických parametrov produktu, na koho sa mám obrátiť? 

Ak ste nenašli informáciu o produkte, ktorú hľadáte v našom eshope www.tolushop.sk, môžete svoju požiadavku napísať e-mailom na info@tolushop.sk alebo nás kontaktovať telefonicky na +421 919 49 10 59, kde Vám radi a ochotne poradíme ohľadom technických vlastností produktu. Našli ste v našom popise výrobku chybu? Kontaktujte nás info@tolushop.sk

Keď si objednám tovar, kedy ho dostanem?

Ak si objednáte tovar do 12:00 hod. a tovar je skladom alebo na centrálnom sklade - tovar odovzdáme prepravnej spoločnosti najneskôr do 48 hodín (v prípade dobierky, alebo úspešnej online platby). Tovar z objednávky bude dodaný externou prepravnou spoločnosťou (ak nie je dohodnuté inak = platí pri objednávke nadrozmerných produktov). V priebehu nasledovných pracovných dní budete kontaktovaný prostredníctvom SMS/e-mail o odoslaní a doručovaní zásielky.

Ak som si objednal tovar s platbou bankovým prevodom, kedy ho dostanem?

Ak bol tovar skladom alebo na centrálnom sklade tak po spárovaní platby s objednávkou tovar odovzdáme do 48 hodín prepravnej spoločnosti, ktorá bude následne tovar doručovať. Upozorňujeme, že platbu musíme mať v systéme spárovanú s Vašou objednávkou (toto párovanie platieb vykonáva naše ekonomické oddelenie). 

Platil som objednávku online platobnou kartou, ale platba neprešla správne, čo teraz?

V prípade neúspešného prevodu (online platby) nás prosím kontaktujte na info@tolushop.sk alebo telefonicky ohľadne náhradného spôsobu platby.

Ak je zásielka na ceste a ja chcem zmeniť dátum/čas doručenia zásielky, ako postupovať?

Zmenu dátumu respektíve hodiny doručenia tovaru je potrebné dohodnúť priamo s prepravnou spoločnosťou, ktorá zásielku doručuje, alebo s ich kuriérom, ktorý sa s Vami skontaktoval ohľadom doručovania určenej zásielky prostredníctvom SMS alebo hovoru. V prípade, že kontakt na kuriéra nemáte použite infolinku prepravnej spoločnosti. Kontakty na prepravnú spoločnosť nájdete TU

Chcem zmeniť adresu dodania, ako nahlasím zmenu?

Existujú dve možnosti:

  • tovar sme už odovzdali prepravnej spoločnosti a Vám prišla SMS / e-mail notifikácia s informáciou o doručovaní, je nutné kontaktovať konkrétnu prepravnú spoločnosť
  • tovar sme ešte neodovzdali prepravnej spoločnosti: pripravte si číslo Vašej objednávky a kontaktujte nás na +421 919 49 10 59 alebo info@tolushop.sk

V prípade iných ako vyššie uvedených zmien v objednávke (tel. kontakt, doplnenie výrobkov a iné) nás kontaktujte na info@tolushop.sk

Nemôžem nájsť faktúru, čo teraz?

Zavolajte nám, alebo napíšte e-mail a my Vám pošleme kópiu faktúry.

Doručíte mi aj ťažký a nadrozmerný tovar?

Áno. Doručujeme ťažké aj nadrozmerné výrobky. Vieme zabezpečiť prepravu zásielok s hmotnosťou až 3000 kg (s hmotnosťou jednotlivých kusov do 1500 kg) a tovaru s dĺžkou až 3,5 metra. Takisto vám doručíme aj tovar na paletách (napríklad kotol alebo radiátor). Doručenie nadrozmerných a ťažkých produktov je realizované prepravnou službou do 3 až 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

Musím tovar reklamovať ihneď po zistení chyby?

Záleží na Vás, kedy sa rozhodnete tovar reklamovať. Odporúčame však chybu reklamovať čo najskôr. Je nutné si uvedomiť, že aj keď tovar nepoužívate, záručná doba stále beží.

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Zákonom stanovená lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní. Väčšinu reklamácií sa snažíme vybaviť čo najskôr, zvyčajne do 15 dní. Iba v zložitejších prípadoch využívame maximálnu, zákonom definovanú lehotu na vybavenie reklamácie.

Musí mať tovar pri reklamácii originálny obal?

Nemusí, tovar môžete reklamovať aj bez pôvodného obalu. Odporúčame si však originálny obal ponechať a použiť ho pri reklamácii. Originálne obaly svojou jedinečnou konštrukciou poskytujú výrobku maximálnu bezpečnosť pri preprave.

Pri väčšom odbere tovaru získam zľavu?

Áno je to možné, ponúkame individuálne zľavy pre väčšie zákazky. Pre viac informácií nás kontaktuje na +421 919 49 10 59

Našiel som vybraný tovar z Vašej ponuky v inom eshope za nižšiu cenu. Ako mám postupovať?

Pravidelne kontrolujeme ceny najobľúbenejších produktov u slovenskej konkurencie. Ak by ste predsa len našli produkt z našej ponuky niekde lacnejšie, napíšte nám na info@tolushop.sk (do Vášho emailu však zadajte funkčný odkaz na cenovú ponuku na konkrétnom webe predajcu). Po prijatí Vášho emailu posúdime, či dokážeme ponúknu